Frequently Asked Questions - Concept Fashion Outlet Store
14 concept fashion stores in België
  • 02
  • 01
  • 03

frequently asked questions

01. Welke kledij vind je op de outletverkoop?

Op de outletverkoop heb je een ruim aanbod aan jeansbroeken van verschillende merken. Daarbovenop heb je ook een grote keuze van vrijetijdskledij, zowel bovenkledij als rokken, ¾ broeken ... Er is ook een ruim aanbod schoenen.

02. Welke maten, kleuren, merken en modellen zijn er te verkrijgen?

Ons assortiment is ruim en wisselt regelmatig. We hebben een aanbod van 35.000 stuks van enkel en alleen topmerken. Je kunt broeken in verschillende maten en kleuren verkrijgen, maat 24 is de kleinste, maat 42 de grootste. Ons aanbod van de verschillende merken vind je onderaan de homepage http://outlet.conceptfashion.be/.

03. Wordt er op de outletverkoop kledij verkocht voor kinderen en tieners?

Op de outletverkoop is de kledij in principe voor volwassenen, maar de ervaring leert ons dat de meeste tieners (vanaf 14 jaar) al in de kleinere maten kunnen. Zowel voor jongens als voor meisjes.

04. Wat zijn de prijzen en hoeveel korting krijg je?

In de outletverkoop vind je verschillende prijzen. Je krijgt de kans om grote merken te kopen met kortingen tot -80%.

05. Hoe kan je betalen?

Je hebt volgende mogelijkheden om te betalen: Visa, Mastercard en Bancontact worden aanvaard.

06. Ik wil inschrijven/reserveren voor de verkoopsdagen van Concept Fashion Outlet Store maar ik heb geen (Belgisch) GSM-nummer. Hoe kan ik toch reserveren?

Om in te schrijven is een (Belgisch) GSM-nummer vereist. Vaste telefoonnummers worden niet toegestaan. Heb je geen Belgisch GSM-nummer, dan kan je reserveren via e-mail naar outlet@conceptfashionstore.be. We hebben volgende gegevens nodig om je reservatie te vervolledigen: datum, aankomstuur, aantal personen, e-mailadres, voornaam, familienaam, gsm-nummer, straat & nummer, postcode en stad.

07. Wat is het verschil tussen inschrijven en reserveren?

Als je je inschrijft op de newsletter, krijg je automatisch een mail als de reservaties starten. Bij de start van de reservaties moet je verplicht reserveren op de dag en het aankomstuur van je keuze. Zonder reservatie kan je niet binnen op de outletverkoop!
Tijdens reservatieperiodes moet je niet eerst inschrijven om te kunnen reserveren. Als je reserveert, ben je dan automatisch ook ingeschreven.

08. Ik heb me ingeschreven voor de verkoopsdagen van Concept Fashion Outlet Store. Wanneer kan ik reserveren?

Als je ingeschreven bent op de newsletter, dan krijg je automatisch een mail als de reservaties starten. De start van de reservaties wordt ook aangekondigd op de homepage http://outlet.conceptfashion.be/ en op facebook http://www.facebook.com/conceptfashionstore.

09. Is reserveren voor de outletverkoop verplicht? Waarom moet ik reserveren?

Reserveren is verplicht! Zonder reservatie kan je niet binnen op de outletverkoop! Tijdens de exclusieve verkoopsdagen wordt een beperkt aantal personen per aankomstuur toegelaten. Comfort shopping is de boodschap: aangenaam shoppen zonder teveel drukte, voldoende parkeergelegenheid, een ruim assortiment overzichtelijk in de rekken, beperkte wachttijden aan pashokjes en kassa's, ... Het is daarom belangrijk dat je op het opgegeven aankomstuur aankomt. Daarna kan je zolang shoppen als je wil.

10. Mijn kinderen komen mee naar de outletverkoop. Moet ik voor hen ook reserveren?

Kinderen en tieners kunnen meekomen zonder hen op te geven bij je reservatie. Je moet hen dus niet meerekenen bij het aantal personen waarvoor je reserveert.

11. Is het mogelijk om bij het reserveren, meerdere personen op te geven?

Wanneer je reserveert, kunnen er zeker vrienden of familieleden met jou binnengaan. Bij je reservatie kan je tot 5 personen opgeven, jezelf inclusief. Vrienden of familie kunnen zich ook zelf inschrijven op http://outlet.conceptfashion.be/uitnodiging/inschrijven. Dan worden zij ook via mail verwittigd als er een nieuwe outletverkoop is.

12. Hoe kan ik mijn reservatie wijzigen? Hoe kan ik mijn reservatie annuleren?

Om je reservatie te wijzigen, kies je een nieuwe datum, uur en het gewenste aantal personen. Na het controleren van je persoonlijke gegevens zal je de mogelijkheid krijgen om sms-code op te vragen. Deze code kan je inbrengen in het veld om je reservatie te wijzigen. Je eerste reservatie wordt dan automatisch geannuleerd.
Het annuleren van je reservatie gebeurt via mail naar outlet@conceptfashionstore.be of via het contactformulier http://outlet.conceptfashion.be/contact/bericht-verzenden.

13. Ik heb reeds gereserveerd maar wil nog op een andere dag of een ander uur naar de outletverkoop komen. Kan dit?

Om iedereen de kans te geven om met familie en vrienden langs te komen maar het shoppen toch aangenaam te laten verlopen, worden geen dubbele boekingen toegestaan. Wil je nog eens komen, laat dan familie of vrienden reserveren en ga met hen mee.

14. Ik heb een tijdsblok opgegeven. Hoe lang mag ik shoppen? Kan ik enkel shoppen in het opgegeven aankomstblok?

Het opgegeven aankomstuur is het tijdsblok waarop we je verwachten in de Concept Fashion Outlet Store. Eens aangekomen kan je shoppen zolang je wil, zonder tijdsbeperking! Zo kan je shoppen op je eigen tempo zonder teveel drukte, met beperkte wachttijden aan pashokjes en kassa's, ...

15. Wat zijn de openingsuren van Concept Fashion Outlet Store?

De 1e vrijdag van de outletverkoop zijn we open van 14u tot 21u. Alle andere dagen is de Concept Fashion Outlet Store open van 10u tot 19u. Kom steeds op de gereserveerde datum en aankomstuur. Daarna kan je shoppen zolang je wil, zonder tijdsbeperking!

16. Wat kan je doen wanneer je schade ondervindt aan je pas gekochte kleren? Wat doe je als je de verkeerde maat hebt gekocht?

Wanneer er schade is aan je gekochte kledingstuk of als je het wil ruilen, neem je op een volgende verkoop contact op met de verantwoordelijke. Zorg er steeds voor dat je het etiket en het kasticket van het te ruilen kledingstuk meeneemt. Ter plaatse wordt dan onmiddellijk een oplossing gezocht voor het probleem. Een overzicht van de volgende verkopen vind je op http://outlet.conceptfashion.be/.

18. Ik heb interesse om restpartijen op te kopen. Kan je mij iets aanbieden? Wie is verantwoordelijk voor de aankopen van de goederen? Ik vertegenwoordig een jeansmerk en had graag contact met jullie.

Je neemt hiervoor best contact op met Bruno Dejager op het nummer 09 24 24 900.

Merken

Copyright 2014 © Concept Fashion Outlet Store